Aanvraag in behandeling genomen

finsave-responsive-750x328.png

Aanvraag wordt in behandeling genomen

Aanvragen vanuit de Finix Adviesplanner worden altijd in behandeling genomen bij de geldverstrekker door middel van het inschieten via HDN. De Finix Adviesplanner stelt u namelijk in staat om simpel en overzichtelijk een hypotheekaanvraag voor uw klant te doen. Binnen deze aanvraag kunt u de bij uw klant horende scenario’s overzichtelijk verwerken en gemakkelijk inzichtelijk maken voor uw klant. Ook het bijbehorende adviesrapport is overzichtelijk en efficiënt opgebouwd.

Alle aanbieders

Wanneer u uw berekening heeft ingediend door middel van de Finix Adviesplanner, dan wordt  het gegenereerde advies afgestemd op de situatie van uw klant. Zodoende komt er een advies uitrollen dat het beste past bij de situatie van uw klant.  Vanzelfsprekend worden de gunstigste rentepercentages getoond die gelden voor uw klant. Vanwege onze dagelijkse update werkt de Finix Adviesplanner altijd met de meest actuele rentepercentages

Uploaden stukken

De Finix Adviesplanner stelt u in staat om via DA/DX uw stukken te uploaden naar de betreffende geldverstrekker. Direct na ontvangst van het rente aanbod ontvangt u van de geldverstrekker een Document Aanvraagbericht. U kunt nu uw verzamelde stukken uploaden achter de betreffende documentaanvraag. Ook kunt u hier zien welke stukken wel en welke stukken niet door de geldverstrekker zijn goedgekeurd. Zo kunt u efficiënt en overzichtelijk uw dossier completeren.

Hypotheken, Kredieten en Risico- en Uitvaartverzekeringen

Via de Finix Adviesplanner kunt u zowel aanvragen indienen voor hypotheken als voor kredieten en overlijdensrisico- en uitvaartverzekeringen. Dit kunt u doen in combinatie met een hypotheekaanvraag of als los product. Dit laatste geeft u de mogelijkheid om met een minimum in te vullen gegevens een aanvraag te doen voor een los krediet of overlijdensrisico- en uitvaartverzekering.

Aanvullende modules

Steeds vaker worden CRM-systemen gebruikt in het bedrijfsleven. Zo ook in de hypothecaire wereld. Vandaar dat Finix het Finix CRM-systeem heeft ontwikkeld. Deze tool heeft een directe koppeling met de Finix Adviesplanner en het Finix Klantportaal, hierdoor hoeft u slechts eenmalig data in te voeren.

Een andere nieuwe functionaliteit is het Finix Klantportaal. Dit klantportaal heeft als doel om de eigen situatie van uw klanten inzichtelijk te maken. De ingevoerde gegevens kunnen uw klanten geheel naar eigen wens aanpassen. Dit stelt hen in staat zich beter te oriënteren wanneer zij beogen om een woning te kopen, of krediet aan willen vragen. Ook risico’s worden hierin meegenomen. Zoals die van inkomensdalingen  door verscheidene redenen. Ook deze worden overzichtelijk getoond in een helder overzicht. De adviseur kan dit alles inzien en bijwerken vanuit zijn Finix Adviesplanner. Ook kan de klant contact opnemen met de adviseur door de ingebouwde "Call me now" button te gebruiken. Dit stelt u in staat om uw eigen leadsysteem te genereren.

Demoversie 1 maand gratis

U kunt nu één maand geheel gratis de demoversie van de Finix Adviespanner proberen en ook dan worden uw aanvragen in behandeling genomen door de diverse geldverstrekkers.

Maand GRATIS proberen? Vraag de Demo aan